субота, 5. април 2014.

BRZA TORTA SA VIŠNJAMA

Znate one dane kada vam se jede nešto fino kremasto i slatko a ne mili vam se da provedete ceo dan u kuhinji. Meni se često dese takvi dani a i radije ću da provedem vreme sa porodicom nego pored šporeta iako sam veliki ljubitelj kuvanja. Volim dobro da pojedem i isto tako volim da se posvetim pripremi hrane ali nekad baš ne moram, uostalom postoje recepti za koje vam ne treba puno vremena a jako su ukusni. Takav je i recept za ovu kremastu brzu tortu sa višnjama. Izuzetno je lagana i brza za pripremu a ni sastojci nisu skupi tako da je možete pripremiti i pred platu jer sastojke više manje uglavnom imate u kuhinji :). Dobro, možda nemate sveki koja vam obere, očisti i spakuje višnje u paketiće ko ja ali zamrznute možete kupiti u svakoj prodavnici :D. U svakom slučaju toplo preporučujem ovu laganu tortu za svako doba godine :).
SASTOJCI :
2 pudinga od vanile,
8 kašika šećera,
1 kašika gustina,
1 vanilin šećer,
1 l mleka,
1oo gr margarina,
5oo gr mlevenog keksa,
3oo gr očišćenih višanja,
3oo ml soka od višanja.
PRIPREMA :
Skuvajte puding po standardnoj proceduri sa 8 kašika šećera, samo dodajte kašiku gustina i vanilin šećer. Ostavite ga da se prohladi pa ga mikserom sjedinite sa margarinom koji je stajao na sobnoj temperaturi. Višnje ocedite i sačuvajte sok, ako ne bude dovoljno dodajte neki drugi sok od crvenog voća da bude 3oo ml.
Mleveni keks, bilo koji, ja kupujem u prodavnici zdrave hrane 5oo gr za 1oo dinara, pomešajte sa sokom i napravite koru. Višnje umešajte u puding i rasporedite fil po kori od keksa. Ostavite da se hladi u frižideru par sati i ukrasite šlagom po želji. Vaša tortica je gotova i spremna za degustaciju :).
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na KREMASTA VOĆNA TORTA.


4 коментара:

  1. super, mora da se proba, volim kremaste torte, hvala za receptić..pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) I mi ih volimo i drago nam je što Vam se dopada :) Pozzz

      Избриши
  2. Vrlo ukusna i osvezavajuca, ja sam je pravila sa mesanim crvenim vocem, super je ispala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicna ideja za mesano voce :) Hvala na poseti, nadam se cete pronaci jos interesantnih recepata :)

      Избриши