субота, 19. јул 2014.

MUSAKA SA PILETINOM

Verovatno vam se desilo da ne znate šta ćete za ručak ili bi prosto da spremite nešto drugačije. Ova musaka je upravo ono što se ne viđa svaki dan na trpezi a sprema se brzo i lako. Ja sam se spremila od ostatka pečenog pileta i rižota koji nismo pojeli prvi dan. Sveki nas je na povratku sa mora dočekala sa bogatim ručkom ali mi nismo bili nešto preterano ješni pa je hrane ostalo. S obzirom da ne volim da bacam hranu i uglavnom recikliram odlučila sam da napravim ovu musaku sa piletinom. Od ostatka piletine uglavnom spremam pohovane palačinke ali sada mi se nije dalo da toliko stojim kod šporeta pa sam ovaj ukusni bogati ručak napravila na brzinu na opšte oduševljenje mojih najmilijih :).


SASTOJCI :
5oo gr krompira,
oko 4oo 5oo gr pečene piletine (može i kuvane),
3oo gr skuvanog pirinča,
1 praziluk ili glavica crnog luka,
2 kašičice začina, 
1 kašika aleve paprike,
1 kašičica origana,
1 kocka pileće supe,
4 x pola čaše vode.
Za preliv :
2 jaja,
2 pune kašike pavlake.
PRIPREMA :
Krompir oljuštiti i kuvati oko dok ne provri. Za to vreme iseckati praziluk i staviti ga na malo ulja da se dinsta. Posle dva minuta dodati pola čaše vode, kocku supe i origano. Dinstati još dva tri minuta. Pileće meso isitniti pa dodati u šerpu sa lukom. Naliti sa još pola čaše vode i dinastati 5 minuta. Dodati začin i alevu papriku i sve lepo promešati.
Ubaciti skuvan pirinač i još pola čaše vode. Isključiti ringlu i mešati još dva minuta. Krompir iseckati na kolutove i pola količine poređati po dnu vatrostalne činije. Preko staviti fil pa poređati drugu polovinu krompira. Naliti sa još pola čaše vode i ubaciti u zagrejanu rernu na 2oo c da se peče pola sata. Umutiti jaja sa pavlakom i preliti musaku. Peći još desetak minuta pa izvaditi iz rerne. Kad se prohladi poslužiti uz sezonsku salatu. 
Prijatno! 



Ne propustite i ovaj recept! Klik na MUSAKA OD ZELJA.

Нема коментара:

Постави коментар