среда, 30. јул 2014.

POHOVANA ŠUNKA SA SIROM + POHOVANE TIKVICE

Sigurna sam da vam se ponekad prijede nešto drugačije. I meni često, posebno od kada vodim ovaj blog. Tražeći recepte i ideje nailazim na razne đakonije koje se prave od sastojaka koje uvek imam u frižideru a nikada nisam pomislila da ih spremam na taj način. Tako sam naišla na ovaj recept u nekim starim novinama, doduše malo sam ga izmenila ali u principu to je to. Ukus je fantastičan a posebno dok su još tople jer se sir onako slatko razvlači :D. Tako pripremljena šunka nam je, uz tikvice i grčku salatu, juče bila ručak :).
SASTOJCI :
12 listova praške šunke,
oko 15o gr trapista,
2 jaja,
brašno,
prezle pomešane sa susamom. 

PRIPREMA :

Spremiti tri dublja tanjira. U prvom umutiti jaja viljuškom, u drugi sipati brašno, a u treći prezle sa susamom. Svaku šnitu šunke uvaljati u jaja. Na jedan list šunke staviti trapist, pa preklopiti drugom šnitom šunke i urolati. Po želji ih možete nožem podeliti na pola. Ako je potrebno pričvrstite rolnice čačkalicama.

Tako pripremljenu šunku uvaljati u brašno, pa u jaja, i na kraju u prezle. Pržiti u vrelom ulju dok ne dobiju lepu boju.
Ostalo je sastojaka za pohovanje pa sam isekla tikvicu na krugove i istim postupkom kao šunku (brašno, jaja, prezle) pohovala. Prže se u vrelom ulju sa obe strane dok ne dobiju lepu boju. Tako pripremljene tikvice su spolja hrskave a unutra sočne :D.
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na KROKETI OD PIRINČA.

Нема коментара:

Постави коментар