четвртак, 27. новембар 2014.

KOH

Mmmm, koh. Slatkiš mog detinjstva. Baba Stana, komšinica sa kojom su moji bili bliski ga je često pravila i ja sam skoro svaki put uživala u njemu. Onda sam jednog dana, kada sam malo porasla, preuzela stvar u svoje ruke i napravila da prvi put sa svojih 12 godina :D. Ne sećam se da li bio baš dobar ali se sećam da se pojeo. Da li zato da me ne uvrede, ili zato što sam se trudila, ili je zaista bio ukusan, koh se odmah smazao :D. Sada je to već druga priča, pravim ga kao od šale i uvek je lep i sočan. A i nije neka nauka, videćete :D.
SASTOJCI :
7 jaja,
7 kašika pšeničnog griza,
2 kašike belog brašna,
7 kašika šećera,
1 vanilin šećer.
Za preliv :

1 l mleka,
7 kašika šećera,
2 vanilina šećera.
PRIPREMA :


Razdvojiti 7 belanaca od žumanaca.

Čvrsto umutiti belanca dodavajući postepeno po kašiku šećera (7 ukupno).

Kad šlag postane čvrst dodati žumanca (7 ukupno).

Zatim dodati griz, brašno i vanilin šećer (1 kesica), pa mutiti dok smesa ne postane penasta.

U pleh podmazan uljem i posut brašnom sipati smesu i peći na 200 stepeni oko 20 minuta, tj. dok gornji sloj ne porumeni.

Dok se koh peče skuvati 1 litar mleka sa 7 kašika šećera i vanilin šećerom (2 kesice).
Kad je koh pečen iseći ga na kocke i preliti vrelim mlekom.
Kad se koh prohladi staviti ga u frižider dok se dobro ne ohladi.
Pogledajte i VIDEO RECEPT!


Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na LEDENE GRIZ KOCKE.



1 коментар: