понедељак, 5. јануар 2015.

BAKINA KREM ČORBA OD KROMPIRA I KELERABE

Pre neki dan sam stavila na blog salatu od kelerabe i tada sam malo čitala o ovom zdravom povrću. S obzirom da smo se za vreme praznika prejedali, red je bio da častimo stomake toplom čorbom. Čorba od kelerabe je ukusna i zdrava a i brzo se sprema pa je ona bila moj izbor. Jedino nisam znala gde da nađem kelerabu. Međutim, pored zgrade imamo vrlo simpatičnu prodavničicu sa voćem i povrćem koja je dobro opremljena pa moja potraga nije trajala dugo. Ta prodavničica se zove Dućan koji ima dušu :). Kod njih sam pronašla čak dve vrste kelerabe. Manje i veće. Opredelila sam se za manje.  Čitala sam da kelerabe može da bude i čvornata, da se teško seče i da ne može da se skuva. To sa ovim bebama kelerabama nije bio slučaj. Dakle, ako želite ukusnu, brzu, okrepljujuću čorbicu ovo će vam se svideti :). 
SASTOJCI :
4~5 krompira,
2~3 manje kelerabe,
1 praziluk,
1 kocka supe,
1,5 vode,
muskantno orašče,
sok od pola limuna,
1 jaje,
2 kašike brašna,
2 pune kašike milerama,
peršun ili mirođija,
so po ukusu.
PRIPREMA :
Praziluk iseckati i prodinstati na malo ulja. Kada omekša dodati krompir i kelerabu iseckan na kockice. Naliti sa vodom i dodati kocku supe. Kuvati dok ne proključa pa smanjiti temperaturu i kuvati još dvadesetak minuta. Procediti povrće ali tečnost iz čorbe sačuvajte. Povrće ispasirajte i vratite ga u supu. Vratite šerpu na ringlu. Dobro promešajte i začinite oraščetom. Dodajte ceđeni limun i posolite po ukusu.

Jaje, brašno i pavlaku umutite i sipajte u čorbu uz neprestano mešanje. Ako volite mirođiju dodajte je pre jaja. Ja je ne volim pa sam sitno iseckala francuski peršun i dodala ga tek u činiju. 
Kuvajte još par minuta pa sklonite sa šporeta. 
Čorbu poslužite uz domaću pogaču. Tako ćete imati kompeletan užitak :D.
Prijatno! 



Ne propustite i ovaj recept! Klik na KREM ČORBA OD KROMPIRA.

Нема коментара:

Постави коментар