недеља, 4. јануар 2015.

MAFINI SA SUVIM GROŽĐEM I RUMOM

Oduvek mi je kombinacija suvog grožđa i ruma delovala egzotično. Ako me pitate, ne znam zašto. Mafini sa suvim grožđem i rumom i jesu čista egzotika :D. Još  nadograđen ukus sa malo limuna, prava žurka u ustima. Ma fantastično, naravno ako ste ljubitelji mafina. Ja jesam! Da, već sam rekla to nekoliko puta :D, ali ne škodi da ponovim. Stvarno sam veliki fan mafina jer su brzi, skloni su modifikaciji, laki su za pripremu i prilično jeftini i izdašni. To su sasvim dovoljni razlozi da obožavam ovu poslasticu. Ova kombinacija mi je baš nekako zimska. Miris ruma me podseća na pahulje, valjda zato što često uživam u čajevima  dok napolju veje :). U svakom slučaju, ako volite rum predlažem vam da se nakon čitanja bacite na spremanje. Gotovi su za čas posla, taman dok popijete čaj :D. 
SASTOJCI :
23o gr brašna,
12o gr margarina (sa aromom ruma ili vanile po želji),
2 jaja,
1oo gr šećera,
1 vanilin šećer,
1 prašak za pecivo,
75 gr suvog grožđa,
2~3 kašike ruma,
2~3 kašike soka od limua,
izrendana korica 2 limuna.

PRIPREMA :
Pre svega potopite suvo grožđe u rum. Uključite rernu na 18o C.
U dubljem sudu pomešajte suve sastojke (brašno, prašak za pecivo, vanilin šećer i izrendana korica limuna).

Jaja i šećer umutite pa dodajte omekšali margarin i mikserom mutite dok ne dobijete lepu penastu smesu. Moram da vam napomenem da u svim većim prodavnicama možete kupiti Dijamant margarin sa ukusom ruma ili vanile. Ko to izmisli svaka mu čast! 
Jajima dodajte sok od limuna i još malo mutite. Smesi dodajte suve sastojke i špatulom sjedinite. 
Na kraju dodajte natopljeno suvo grožđe. 
Napunite korpice za mafine i pecite ih 25~3o minuta.
Po želji ih možete dekorisati čokoladnom glazurom i šlagom. 
Prijatno! 



Ne propustite i ovaj recept! Klik na MAFINI SA JABUKAMA I CIMETOM.

Нема коментара:

Постави коментар