субота, 28. фебруар 2015.

AROMATIČNA, POHOVANA PILETINA IZ RERNE I PIRE OD SPANAĆA

Moja porodica voli pohovane šnicle, a volim ih i ja. Kad god mogu, prženje u dubokom ulju menjam zdravijom varijantom, pečenjem u rerni. Međutim, kada se meso peče u rerni ono često ume da bude suvo. Zato pravim razne umake da bi meso bilo što mekše. Ovog puta sam meso prvo držala u marinadi pa sam u jaja za pohovanje dodala egzotične začine i tako sam dobila meke, pohovane, aromatične pileće šnicle. Uz pire od spanaća, savršen ručak u kojem smo uživali svi :). 
SASTOJCI :
5oog pilećeg filea,
1oo ml kisele pavlake,
1 kašika ulja,
beli luk u prahu (jedna do dve kašičice),
2~3 jaja,
prezle za pohovanje,
začini (slatki kari, đumbir u prahu, korijander, anis...),
1oog pečenice,
1 zeleni deo praziluka.
Za pire od spanaća :
4oog briketa od spanaća (zamrznuti spanać),
3oo ml mleka,
2 čena belg luka,
1 puna kašika brašna,
malo ulja.

PRIPREMA :
Pileći file iseći na šnicle. Pavlaku pomešati sa kašikom  ulja i dodati beli luk u prahu.
Posoliti po želji i uvaljati šnicle u marinadu od pavlake.
Ostaviti ih pola sata, sat, da odstoje u marinadi.
Umutitti jaja i dodati začine po želji. Ja sam stavila 3, 4 vrste začina, na vrhu kašičice.
Na svaku šniclu staviti po malo pečenice i jedan krug praziluka. 
Valjati šnicle u jaja, pa zatim u prezle.
Ređati ih na pleh obložen pek papirom. 
Šnicle slažite tako da mesto gde se meso preklapa bude na dole. 
Uključiti rernu da se zgreje na 2oo C i peći piletinu dok ne porumeni sa svih strana.
Dok se piletina peče spremite pire od spanaća.
Beli luk sitno iseckajte ili izrendajte na sitnije rennde.
U šerpici zagrejte ulje i ubacite pola iseckanog belog luka.
Odmah dodajte kašiku brašna i mešajte dok se ne razbiju grudvice.
Ubacite odmrznuti spanać. 
Ako nađete sveži možete i njega koristiti, šta više još bolje je. Skuvajte ga i sitno iseckajte.
Mešajte i dinstajte spanać oko 5 minuta. 
Dodajte preostali iseckani beli luk.
Zatim dodajte mleko i smanjite temperaturu na šporetu. 
Mešajte konstantno sve dok se lepo ne zgusne, a onda ga sklonite sa šporeta. 
Poslužite ga toplog uz pohovane šnicle. 
Prijatno! 



Ne propustite i ovaj recept! Klik na PILEĆI CORDON BLEU.



Нема коментара:

Постави коментар