уторак, 10. март 2015.

POSNA PITA SA VIŠNJAMA

Pita sa višnjama je idealna kao posluženje za svaku priliku. Sočna i ukusna, prosto mami za parče više. Ne sprema se teško a nije ni skupa, posebno kada je sezona višanja. Već duže vreme mi se ručka i kad poislim na nju ide mi voda na usta :D. Čim sam ugrabila priliku zasukala sam rukave i napravila je. Kao što rekoh, brzo se pravi ali se brzo i poručka, posebno ako imate goste.

SASTOJCI :
8oog višanja bez koštice,
6oog šećera,
5oog kora za pitu,
1oog ulja,
4oo ml kisele vode,
1 šolja ulja. 

PRIPREMA :
Kiselu vodu i ulje dobro promešajte u jednoj posudi.
Izdvojite po tri kore za rolate.
Na prvu koru razmažite mešavinu ulja i kisele vode i pospite preko cele kore 2 kašike šećera.
Preko stavite drugu koru i ponovite postupak.
Na treću koru na jednu polovinu rasporedite deo višanja i pospite sa dve kašike šećera i dve kašike griza. Uvijte u rolat i porpskajte koru vodom i uljem.
Kada ste utrošili sve kore i višnje, rolate poređajte u podmazan pleh.
Pospite po malo šećera na svaki rolat da bi korica bila hrskava.
Pecite pite sa višnjama u zagrejanoj rerni na 2oo C dok ne porumene.
Kada ih izvadite iz rerne ostavite ih da se malo prohlade pa po njima pospite šećer u prahu.
Isecite ih i poslužite.
Prijatno!



Ne propustite i ovaj recept! Klik na PITA SA JABUKAMA I CIMETOM.

1 коментар:

  1. Ova kolicina ulja mi nije jasna,jel sa kiselom vodom ide solja ulja i jos 100g ulja?Molim objasnjenje

    ОдговориИзбриши