понедељак, 9. мај 2016.

ROLAT OD TIKVICA SA ŠUNKOM I SIROM

Jela sa tikvicama su rado viđena kod mene na trpezi. Često sam u potrazi za novim, ukusnim receptima i tako dođoh do ovog savršenog rolata. Rolat od tikvica je sočan i izuzetno ukusan, svojim mirisom još dok se peče prosto mami, pa čak  oni koji i nisu neki ljubitelji (ima ih kod mene u porodici) rado sedaju za sto i u slast poručkaju ovo divno jelo. Tikvice se brzo pohuju, nema tu nekog preteranog posla, pa ovaj ručak može za nekih 45 minuta biti poslužen. Dok se rolat peče vi pripremite neku lepu salaticu, i eto komplet ručka za čas. Tikvice su trenutno aktuelne i šteta bi bila da ih ne iskoristite za neko lepo jelo, kao što je ovo na primer :D. 
SASTOJCI:
3~4 tikvice,
praška šunka (oko 150~200g),
trapist isečen na listiće (oko 150g ili više po želji),
3 jajeta,
brašno po potrebi,
so po ukusu,
ulje za prženje.

PRIPREMA: 
Tikvice oljuštite i isecite na šnite uzduž, ako su mlade ne morate ih ljuštiti.
Jaja umutite penasto i posolite po ukusu. 
U jedan tanjir sipajte brašno. 
List po list tikvice uvaljajte u brašno, zatim u jaja pa opet u brašno.
Ispržite ih po minut dva sa obe strane.

Vadite tikvice na tanjir obložen salvetom da bi upila višak masnoće. 
Na foliju složite tikvice kao za koru, neka bude minimum 5 listova po širini i 3 po dužini.
Preko tikvica poređajte listove šunke, zatim listove kačkavalja.
Po želji možete dodati i feta sir ili mocarelu, šampinjone ili neki vama omiljeni sastojak...
Folijom se poslužite da umotate rolat, zatim ga celog umotajte u foliju. 
Pecite rolat od tikvica u zagrejanoj rerni na 200C oko 15 minuta. 
Odmotajte foliju i zapecite još 5 minuta.
Rolat ostavite da se malo prohladi, pa ga isecite na parčiće i poslužite.
Rolat od tikvica možete poslužiti kao toplo glavno jelo ili kao hladno predjelo. 
Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na SLANA TORTA OD POHOVANIH TIKVICA.

2 коментара:

  1. Анониман10. мај 2016. 04:00

    Imam tikvice u bašti kad je sezona. Imam ih toliko da komšije beže od mene kad me vide sa kesom u ruci , jer obično delim višak :) Divan ti je rolat!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga Dubravka :). Da sam vam ja komsinica znala bi sta da radim sa tim tikvicama :D Srdacan pozdrav!

    ОдговориИзбриши