уторак, 29. новембар 2016.

RAFAELO GNEZDA SA NUTELOM



Rafaelo, savršeni kolačić za ljubitelje kokosa. U kombinaciji sa nutelom je još lepši. Krem od nutele ovom divnom kolaču daje kremastu teksturu. Rafaelo sa nutelom je kolač koji možete poslužiti dragim gostima, komšinici kada vam dođe na kaficu ili kao sitni slavski kolač. Ja sam ga probala pre neki dan kod drugarice i moram vam reći da sam se oduševila. Od tada sam ga i sama spremala nekoliko puta i svaki put se brzo poručka. Za rafaelo sa nutelom nemam šta posebno da dodam osim da ga što pre probate :).
SASTOJCI:
250g mleka u prahu
100ml vode,
150g šećera,
150g margarina,
150g kokosa,
1 vanilin šećer.

I još:
50g kokosa,
nutela ili neki drugi krem za punjenje.

PRIPREMA:
U šerpicu stavite vodu, margarin i šećer.
Pustite da provri i da se lepo sjedini, sklonite sa šporeta pa dodajte mleko u prahu i 150g kokosa.
Umesite rukama pa pšravite kuglice.

Svaku uvaljajte u kokos i napravite udubljenje kao za gnezdo.
Nutelu ili bilo koji drugu krem stavite u špric ili poslastičarsku kesu (mada ovaj deo možete i kašikom ali je meni lepše i dekorativnije da punim špricom)  i punite gnezda.
Ostavite ih u frižider da se ohlade i stegnu pa poslužite.
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na VANILA POTKOVICE!

Нема коментара:

Постави коментар