петак, 23. јануар 2015.

GOVEĐA SALATA

Goveđa salata je jedna od najomiljenijih  u mom domu.  Na svim proslavama ona je uvek na trpezi. Svi naši dragi gosti su već navikli da je goveđa salata prisutna uvek iako pored nje spremam još neke. Dakle, goveđa salata je zvezda večeri :D. Savršeno se slaže i uz peciva i uz mesance pa šta god da spremate ona prati priču i svakom jelu daje posebnu notu. Beograđani, bar većina, su probali picu kod Bucka. Na parčetu pice možete tražiti da vam stave goveđu, pileću ili salatu sa tunjevinom. Na mojoj je uvek goveđa. Tamo sam je prvi put i probala i napravila je po sećanju na ukus. Liči na original a moj suprug a i mnogi naši drugari kažu da je još lepša. Ja ne bih da se hvalim, probajte pa procenite sami :). 
SASTOJCI :
5oo gr govedine ili junetine (čistog mesa),
1 veći praziluk,
4oo gr mariniranih pečurki,
4oo ml majoneza,
5o ml senfa,
18o ml kisele pavlake od 2o% mm,
so po ukusu,
1 kocka supe za kuvanje mesa.

PRIPREMA :
Meso staviti u šerpicu i preliti vodom. Staviti kockicu supe (povrćne ili goveđe) i kuvati 2~3 h dok meso totalno ne omekša da može da se odvaja prstima.
Ako šampinjoni nisu iseckani, procedite ih i iseckajte.
Meso izvadite iz vode i iskidajte ga prstima. Ako se lepo skuvalo samo će se odvajati, nož va neće ni trebati.
Praziluk sitno iseckajte.
Pomešajte meso, praziluk i pečurke. 
Dodajte senf, majonez i pavlaku.
Posolite po ukusu i sve lepo promešajte.
Goveđu salatu stavite u frižider da se hladi pre služenja.
Prijatno!



Ne propustite i ovaj recept! Klik na RUSKA SALATA.


6 коментара:

  1. Svaka cast za recept,vec duze vreme trazim recept za govedju kao sto je u Bucku...sve najbolje...!:-) i ako bi mogli da objavite recept za Burger sos pojavio se u cuvenoj ulici Goce Delceva...unapred hvala i sve najbolje

    ОдговориИзбриши
  2. Studentu i ja sam jeo u Bucki, jel ova salata ima ukus kao u bucki?

    ОдговориИзбриши
  3. Evo upravo pravim govedju salatu... Javljam kad bude gotova.

    ОдговориИзбриши
  4. Salata je ok, zanimljiva, pravio večeras. Može lepo da ide uz neko meso kao prilog, ali nije kao u Bucku uopšte. Danas sam bio tamo na pizzi i jeo, naravno sa goveđom salatom pa sam se naložio da napravim sam. Bojim se da je ta salata najčuvanija tajna. Hvala za trud, ali bojim se da je ovo fail za onog ko očekuje salatu iz bucka.

    ОдговориИзбриши
  5. Salata je bolja nego u Bucku, i sigurno kvalitetnija. Buckova je mnogo jaka i pitanje je koliko govedine ima, a koliko bibera, luka i ko zna kakvih aroma!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Браво,тако је,те говеђе салате немају ни 5% говеђег меса у себи,обични зачини и лук...

      Избриши