уторак, 2. август 2016.

PUNJENI KROKETI OD KROMPIRA


Kroketi od krompira su super ukusni prilog, mada ih ja često spremam i za doručak ili večeru uz salaticu ili jogurt i moji ukućani se ne bune. Pre nekoliko dana smo imali goste na ručku, i dok je moj  dragi bio zadužen za roštilj ja sam imala zadatak da smislim šta ćemo im poslužiti kao prilog. Kroketi su mi delovali kao savršeno rešenje, uz salaticu naravno. Oko same pripreme nema puno posla i  svi ih vole tako da sam napravila pun pogodak. Ovog puta sam ih punila i bili su još ukusniji. Dakle, kroketi rules! :)
SASTOJCI:
500g krompira,
oko 150g brašna,
1 jaje,
so po ukusu,

šunka,
trapist,
2 jaja za pohovanje,
brašno za pohovanje,
prezle za pohovanje.

PRIPREMA:
Krompir skuvajte u ljusci.
Kada se ohladi oljuštite ga i ispasirajte.
Dodajte brašno i jaje, posolite i umesite glatko testo.
Na pobrašjnenoj radnoj površini oklagijom istanjite testo i isecite ga na kvadrate.
U svaki stavite po list šunke i sira i umotajte pazeći da je dobro spojeno sa svoh strana.

Krokete uvaljajte prvo u brašno, zatim u umućena jaja, pa u prezle.
Pržite ih u dubokom ulju na srednjoj temperaturi dok sa svih strana lepo ne porumene.
Vadite ih na ubrus da se ocedi višak masnoće.
Krokete od krompira možete pre prženja zamrznuti i po potrebi spremati. 
Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na PIROŠKE OD PIRE KROMPIRA IZ RERNE.

1 коментар: