петак, 18. септембар 2015.

ČOKO MOKO TORTA SA KUPOVNIM KORAMA

Čoko moko torta je ona vrsta torte od koje se traži parče više. Lagana je, izdašna, kremasta i brzo se sprema. Najbolje od svega je što vam nije potrebna rerna da bi napravili kore. Lepo odete u prodavnicu i završite posao :D. Da budem iskrena, nisam verovala da će te kore biti tako dobre, ali nisam imala vremena za pečenje i dugi boravak u kuhinji, pa sam morala da se poslužim tom varijantom. Torta je bila odlična. Šta više, pored još jedne čokoladne, ova moja je planula dok si rekao keks. Ko bi rekao da će doživeti takav trijumf sa tako malo truda. Čoko moko tortu sam inače spremala za rođendan suprugove sestre, iliti moje drage zaove Sanje :). Šta ću kad je volim. I ne, ovo nije šlihtanje, ona i ne čita moje postove :D. Dakle, tortica je imala prolaz kako kod najvećih ljubitelja slatkiša tako i kod onih manje navučenih. Ne znam da li je to zato što su hteli da me ispoštuju ili im se stvarno svidela, uglavnom svi su tražili parče više, ALI STVARNO!
SASTOJCI :
1 pakovanje tamnih kora za tortu,
600 ml slatke pavlake,
300g mlevene plazme,
3 čaše kisele pavlake (od 180 ml),
500 ml čokoladnog mleka,
250g šećera u prahu,
čokoladni šlag za dekoraciju.

PRIPREMA :
Čokoladno mleko podeliti u tri šoljice i natopiti kore.
Umutiti slatku pavlaku i podeliti je na tri dela.
Umutiti kiselu pavlaku sa šećerom u prahu i dodati mlevenu plazmu.
Preko kore rasporediti trećinu fila od plazme, pa preko njega trećinu fila od slatke pavlake.
Postupak ponavlajti dok se sav materijal ne utroši.
Na kraju dekorisati šlagom.
Torta bi trebala da odstoji u frižideru makar preko noći, mada je poželjno i duže, da bi se sve lepo steglo i sleglo.
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na BELI EGIPAT TORTA.


Нема коментара:

Постави коментар