субота, 9. јануар 2016.

BRZE ROLNICE SMAZALICE

Jaooo kakvo je ovo pecivo. Divno, brzo, meko, ukusno, ma savršeno :D. Rolnice smazalice sam ih nazvala jer se rolaju a smažu se za čas. Stvarno se prosto prave, nema čekanja da testo naraste, dakle odmah su u rerni. A tek ukus i miris koji se širi kućom, mmmm. Znam da mi verujete, mnogi od vas su mi pisali da im sve što skuvaju sa mog bloga uspe. Ja prvo proverim recept pa vam ga prezentujem samo ako valja, samo ako je i mene oduševio. A ovaj jeste, toliko da smo napravili video uputstvo! 
Probajte :)


PRIPREMA:
Trista grama usitnjenog sira pomešati sa dva jajeta.
Dodati ulje i mleko i sve lepo izmešati. 
Zatim dodati pomešana brašna sa praškom za pecivo.
Umesiti testo i podeliti ga na dve jufke.
Svaku jufku rastanjiti u pravougaonik.
Iseći na kvadrate željene veličine.
Svaki kvadrat filovati sa parčetom šunke i listom trapista.
Urolati testo i poređati ih na pleh obložen pek papirom.
Premazati ih sa malo mleka.
Rolnice peći u zagrejanoj rerni na 200c oko 20 minuta.
Pogledajte i video uputstvo.


Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na BRZI UŠTIPCI.

Нема коментара:

Постави коментар