уторак, 17. октобар 2017.

MAGIČNI KOLAČ


Jeste li čuli za magični kolač? Ja nisam do skoro. Baš su me oduševili način i lakoća pripreme da sam prosto morala da ga probam. I super je ispao, a sama priprema mi je oduzela desetak minuta. Za tih desetak minuta sam umutila jedan fil koji se prilikom pečenja podelio na tri dela. Zvuči neverovatno znam, ali dok ne probate sumnja neće nestati. Na kraju sam dobila ukusan kremasti kolač sa tri sloja. Ukućanima se dopao, komšinica se oduševila, a ja sam bila ponosna kao da sam ispekla ne znam ni ja kakvu tortu. U stvari, ništa lakše i brže!
SASTOJCI:
6 jaja,
750ml mleka,
200g šećera,
180g putera ili margarina,
180g brašna,

1 kesica vanilinog šećera,
1 narendana korica limuna,
prstohvat soli.

PRIPREMA:
Odvijiti žumanca od belanaca.
Žumanca mikserom umutiti sa šećerom i vanilinim šećerom dok ne pobele.
Puter rastopiti i dodati  žumancima i dalje muteći.
Ako volite osvažavajući ukus narendajte koricu limuna.
Dodati  prosejano brašno i kašikom umešati. 
Na kraju dodati mleko i sve lepo promešati.

Belanca umutiti u čvrst šne sa mrvicom soli.
Dodavati kašiku po kašiku umućenih belanaca u smesu sa žumancima. 
Sve izmešati da se sastoci sjedine.
Smesu izručiti u podmazanu tepsiju i peći kolač na 160C oko 50 minuta.
Kada bude gotov posuti ga šećerom u prahu.
Kada se prohladi iseći na kocke i poslužiti.
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na KOLAČ CRNAC BEZ JAJA.

Нема коментара:

Постави коментар