петак, 23. мај 2014.

KREMASTA TORTA SA BANANAMA I KEKSOM

Kao što ste već navikli i ovog puta sam spremala laganu i brzu poslasticu koja je prosto neodoljiva :). Njen ukus je zadivio moje najmilije i već vidim da će tražiti da je spremam opet i to ubrzo. Ne izbegavam ja torte koje se peku i za koje ima malo više posla ali prosto ovi lagani i brzi recepti su mi nekako najomiljeniji :D. Tako imam više vremena da se posvetim sebi i svojoj porodici.  Ove lake torte mogu pripremati i oni koji nemaju kuvarsko umeće pa mi takve recepte većina vas i traži i ja samo ispunjavam želje :). Kada sam ja počinjala svoju kuvarku "karijeru" od fila koji se kuva na pari sam dobila kajganu i to bukvalno pa sam vremenom naučila. Ali dok nisam uštosila puding je savršena zamena tako da ja toplo preporučujem ovakve recepte svima vama koji ste imali loše iskustvo sa težim tortama :).
SASTOJCI :
2 pudinga od čokolade,
1 L mleka,
8 kašika šećera za puding,
1 kašika gustina za puding,
5o gr margarina,
3 banane,
1oo gr piškota,
3oo gr petit beurre keksa,
1oo ml bistrog soka za umakanje piškota,
šlag za dekoraciju. 
PRIPREMA :
Puding skuvati sa 8 kašika šećera i kašikom gustina u 1 L mleka po standardnoj proceduri. Ostaviti ga da se ohladi pa ga razmutiti sa margarinom. Na dno posude koja je obložena kalupom poslagati piškote umakane u sok. U jednoj posudi izmrviti keks i dodati iseckane banane pa sve to pomešati sa pudingom.
Fil rasporediti preko piškota. Staviti tortu sa bananama u frižider da se ohladi na nekoliko sati, najbolje preko noći, skinuti kalup pa je dekorisati krem šlagom. Ova jednostavna divna kremasta torta se prosto topi u ustima i sigurna sam da će vaši degustatori tražiti parče više :D.
Pogledajte video uputstvo urađeno u saradnji sa Mogu ja to sama


Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na KREM TORTA SA PUDINGOM I BANANICAMA.


Нема коментара:

Постави коментар