среда, 22. април 2015.

PRINCES KROFNE

Svi vole princes krofne, ali se retko ko usuđuje da ih napravi zato što je pravljenje testa pipav posao i često se desi da ne uspe, Ipak, sa pravim, proverenim receptom garantovano će vam uspeti iz prve, kao meni. Znam mnoge koji su se namučili i kojima nije uspelo nekoliko puta, pa su se odlučili da je lakše da ih kupe kada im se prijede. Iz tog razloga ni ja do skoro nisam pravila. Prosto se nisam usudila, jer ne volim da bacam hranu i ne volim onaj osećaj neuspeha. U potrazi za dobrim, čitaj proverenim receptom, sam naišla na recept na blogu koji inače pratim. Mamajac ih je napravila vrhunski i objasnila postupak u sitna crevca. Na blogu provereni recepti, s vremena na vreme, potražim inspiraciju. Ništa mi drugo, sem da probam, nije preostalo. Ne možete da zamislite moju sreću i radost kada sam uspela iz prve. Ejjj, iz prve, juhuuu. Iako imam poveći kuvarski staž, to što drugima ne uspeva iz prve me je naplašilo. 
 Bez lažne skromnosti ću vam reći da nikad lepše princeze nisam jela. 
 Pre nego što sam se upustila u tu anaturu sam imala osećaj da će biti  divne. I zaista jesu, čak lepše nego kupovne. Domaće je domaće! Ono što je zaista bitno je da pratite tačne mere i da se pridržavate uputstva, sve ostalo je lako. Dakle, ako pratite recept sigurno će vam uspeti. Testo je šuplje i vazdušasto, fil je kremast, ma savršene su!
Probajte i javite mi kako vam je uspelo :).
SASTOJCI :
Za krofnice :
25o ml vode,
125 ml ulja,
3 kašike šećera,
15og brašna,
25o ml jaja (4 jaja S klase ili 5 A klase),
prstohvat soli.
Za fil :
1 l mleka,
25og šećera,
15og gustina (kukuruznog skroba),
3 kesice vanilinog šećera,
5 žumanaca,
1 celo jaje,
125g putera ili margarina,
2oo ml slatke pavlake,
šećer u prahu za posipanje.

PRIPREMA :
U šerpu sipatu vodu, ulje, so i šećer i pustiti da provri.
Skloniti sa ringle i dodati brašno.
Mešati dok ne dobijete glatko testo bez grudvica.
Ostaviti par minuta da se prohladi.
Jaja izmerite u mericu za tečnost, treba da bude tačno 25o ml.
Ako vam recimo malo zafali dodajte ono belance što je ostalo od fila.
Na kraju dodavati jaja iz dva tri puta i mešati.
Možete mešati varjačom ili mikserom.
Ja sam mešala varjačom i sasvim zadovoljna.
Uključiti rernu da se zagreje na 2oo C.
Testo možete vaditi kašikom ili poslastičarskim špricem.
Grudvice istiskujte na pleh obložen pek papirom.
Veličina grudvica je proizvoljna.
Samo pazite da ne budu previše jednu uz drugu jer će one tokom pečenja narasti.
Neko voli manje, neko veće. Ja sam ih pravila raznih veličina.
Ubacite krofnice  da se peku i NE OTVARAJTE RERNU do kraja.
Vreme pečenja je oko 35~4o minuta. 
Kada se i pukotine lepo zarumene vaše krofnice su gotove.
Dok se krofnice hlade vi napravite fil, a možete i obrnuto. Prvo fil pa krofne.
Od litre mleka odvojite 1oo ml.
Žumanca i jaja umutitit žicom i dodati mleko i gustin.
Mešati dok se grudvice ne razbiju.
Preostalih 9oo ml mleka stavite da se kuva sa šećerom i vanilin šećerom.
Kada provri prelijte to mleko jaja. Kažu da je tako fil lepši nego kada se jaja sipaju u prevrelo mleko.
Vratite na ringlu nekoliko minuta na smanjenu temperaturu i mikserom mutitte dok se lepo ne zgusne.
Sklonite sa ringle i ostavite da se ohladi na sobnoj temperaturi.
Maragarin izvadite kada počnete da pravite fil.
Sjedinite margarin i fil mikserom.
Krofnice presecite na pola.
Špricem filujte princes krofne.
Prvo stavite žuti fil, pa preko njega umućenu slatku pavlaku.
Pospite po njima šećer u prahu.
Preklopite krofnice i ostavite ih da odstoje u frižideru pokrivene. 
Princes krofne su prelepe i sutradan, možda još lepše nego prvi dan.
Pogledajte i VIDEO RECEPT!


Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na ŠAMPITA.

Нема коментара:

Постави коментар