четвртак, 23. јул 2015.

MAKARONE U SOSU OD GRČKOG JOGURTA SA MESOM

Šta spremati na moru ili po vrućini uopšte? Večita dilema... 
Nedavno se vratih sa mora, puna pozitivnih utisaka i prelepog iskustva. Mada sam i tamo kuvala, jer razume se drugačije ne može, nije mi palo teško. Pre mora sam otišla u šoping i nakupovala potrebne namirnice i več sam u svojoj glavi imala ideju za morski jelovnik. To podrazumeva klopu koja ne oduzima puno vremena, a koju svi članovi moje porodice vole. Makarone su svakako jedno od tih jela. Pre ovih makarona sam spremala ćufte u sosu sa makarona, pa mi je bilo malo glupo da opet spremam nešto u paradajz sosu. U Grčkoj, u svakom marketu, možete kupiti njihov jogurt i neutralnu pavlaku. Meso, makarone, začine sam ponela od kuće (mada i to to može da se kupi ali je nešto skuplje). Dakle, u nedostaku namirnica i ideje setih se da mogu da iskoristim trenutno dostupne sastojke. I tako sam spremila ručak koji ćemo svi pamtiti. Pasta je bila odlična. Sigurno ću je spremati opet.
SASTOJCI :
1 pakovanje makarona (400g),
400g mesa (šnicli po želji),
200 ml grčkog jogurta,
200 ml neutralne pavlake,
2 čena belog luka,
malo malsinovog ulja,
so po ukusu.

PRIPREMA :
Beli luk sitno iseckati i prodinstati na malsinovom ulju nekoliko sekundi.
Meso iseći na kockice i ubaciti u tiganj sa lukom.
Dinstati uz povremeno dodavanje vode dok meso ne omekša.
Dodati grčki jogurt i lepo promešati.
Na kraju dodati neutralnu pavlaku, so i začin po želji i sve krčkati na smanjenoj temperaturi dok se ne dobije lep kremasti sos.
Makarone skuvati i pomešati sa sosom, pa poslužiti. 
Prijatno!



Ne propustite i ovaj recept! Klik na MAKARONE SA SPANAĆEM.

Нема коментара:

Постави коментар