четвртак, 12. новембар 2015.

ŠNENOKLE

Šnenokle, dobro poznata poslastica a koju su naše bake spremale i to obično nedeljom kada se porodica okupi. Ja sam ih kao dete obožavala ali sam prilikom odrastanja i zaboravila na njih. U ovo moderno doba, kada se spremaju razni kolači sa mnoštvo noviteta, šnenokle su nešto je palo u zaborav. Ali ja volim da se setim bake i njene kuhinje i uvek mi krene voda na usta. Sećam se i mirisa vanile, njenog osmeha i parole ništa mi nije teško za moju dečicu. I ja se držim te parole i ne dam da se ti starovremenski kolači tek tako zaborave. I zato, evo jednog starog i proverenog recepta iz sveske moje bake :). 
SASTOJCI :
6 belanaca,
2 kašike šećera,
1 litar mleka,
6 žumanca,
6 kašika šećera,
2 vanilina šećera,
1 kašika griza.

PRIPREMA :
Belanca umutiti u čvrst šne.
Za to vreme staviti litar mleka sa dve kašike šećera da provri.
Ubacivati kašikom nokle od belanca u kipuće mleko i kuvati ih sa obe strane po malo.
Izvaditi ih u odgovarajuću činiju. 
Umutiti 6 žumanaca sa šećerom, vanilinim šećerom i grizom.
Umešati u mleko i vratiti na ringlu.
Kuvati desetak minuta uz konastantno mešanje.
Kad je gotovo preliti nokle i poslužiti kad se ohlade.
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na ŽERBO KOCKE.

Нема коментара:

Постави коментар