недеља, 11. мај 2014.

JOGURT KIFLICE SA ŠUNKOM I FETA SIROM

Kiflice su uvek pun pogodak i rado ih poslužim u svakoj prilici. Sinoć su se žene okupile i ja sam bila zadužena za klopu tj to je bila moja želja i naravno niko se nije bunio :D. Prvo što mi je palo na pamet da spremim su upravo kiflice  jer ih svi obožavaju. Ovog puta sam odlučila da napravim malo drugačije testo i da ih napunim šunkom i fetom :). Eksperimentisanje je dobro prihvaćeno, čak se razlika nije ni osetila od onih mojih čuvenih kiflica sa sirom koje su svi prisutni imali prilike da degustiraju nekoliko puta :).
SASTOJCI :
1oo ml jogurta,
5o ml vode,
5o ml ulja,
1 kašičica šećera,
1 kocka svežeg kvasca,
5oo gr brašna,
2 jaja,
2 kašičice  soli,
25o gr praške šunke,
25o gr feta sira,
5 kašika pavlake,
kašičica soli,
1 jaje za premazivanje,
kašika pavlake,
susam. 

PRIPREMA :

Jogurt i 5o ml vode podmalčiti na ringli. U to dodati kvasac i kašičicu šećera. Ostaviti da nadođe. U  brašno ubaciti 2 jaja, ulje, so i nadošao kvasac. Umesiti glatko testo i ostaviti ga da se udvostruči. Izvaditi testo na pobrašnjenu radnu površinu pa ga podeliti na 4 dela. Svaki deo rastanjiti oklagijom i podeliti na 8 delova.
Od ove količine se dobije 32 lepe kiflice. Fetu usitniti, šunku sitno iseckati i pomešati sve sa 5 kašika pavlake. Posoliti fil i staviti po kašičicu fila na svaki deo testa. Svaki trougao uvijati u kiflice i ređati u pleh. Razmutiti jaje i pavlaku pa premazati svaku kiflicu i posuti susamom. Ostaviti kiflice još 15 minuta da odstoje pa peći u zagrejanoj rerni na 2oo C oko 3o minuta. 
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na PICA KIFLICE

4 коментара: