недеља, 23. фебруар 2014.

KOMPLET LEPINJA NA MOJ NAČIN

Komplet lepinja je lokalni specijalitet užičkog kraja. U izvornoj varijanti se peče u peći na drva ali naravno i rerna može da posluži :). Lepinje možete kupiti u svakoj pekari a naravno ako imate vremena možete ih i sami umesiti. Verujem da je svako ko je bio u tom kraju uživao u ovom specijalitetu. Probajte i vi da ih napravite u kućnoj radinosti :). 
 SASTOJCI za 6 osoba :
6 lepinja,
6 jaja,
6 kašika kajmaka (ja sam ovde koristila punomasni sitan sir),
2oo gr pršute (u originalu ne ide),
pretop ili moča (dobija se od pečenja ali ja sam iskoristila moču od ručka).
 PRIPREMA :
Skinite vrh lepinje tako da donji deo izgleda kao posuda a gornji kao poklopac. Izdubite lepinje pa ih poređajte u pleh za pečenje. Jaja, kajmak i meso promešajte pa punite lepinje i u njoj još malo promešajte da se hleb lepo natopi.
Stavite bez poklopca u rernu da se zapeče oko 7 do 1o minuta na 2oo C pa preklopite još par minuta. Izvadite iz rerne i svaku lepinju prelite toplim pretopom tj saftom od prženja nekog mesa i vratite u renu da se još malo zapeče. Poslužiti tople hrhkave lepinje i uživati u srpskom specijalitetu :) 
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na  DOMAĆI PIZZA UŠTIPCI.
 

Нема коментара:

Постави коментар