петак, 14. фебруар 2014.

SLANI ROLAT SA OBLANDAMA

Spremanje slanih rolata me je plašilo, u mojoj početničkoj kuvarskoj karijeri, ali kada sam se usudila da se oprobam i u tome shvatila sam da nije teško i da samo treba pratiti uputstva. To generalno govorim za one rolate čije se kore peku, međutim ovaj rolat od oblandi može da spremi svako jer se ništa ne peče i baš brzo i jednostavno se napravi :). Oblande su fenomenalne jer mogu da se koriste i za slatka i za slana jela i uvek su idealno rešenje kad treba da se spremi nešto na brzinu :D Za ovaj rolatić sam u saradnji sa Mogu ja to sama napravila i snimak, uživajte!
SASTOJCI :
1 list oblande,
pola čaše kisele pavlake,
50ml majoneza,
4 lista praške šunke,
100g kačkavalja.
Pripremu pogledajte u videu :)

Prijatno!



Ne propustite i ovaj recept! Klik na  ROLNICE SA SIROM 


Нема коментара:

Постави коментар