субота, 8. март 2014.

ČIZKEJK (cheesecake) SA PIŠKOTAMA

Originalna verzija čizkejka se pravi sa maskarpone sirom koji se teško nalazi a i prilično je skup. Zato se kulinari često opredeljuju za neku drugu varijantu koja podseća na original. Umesto maskarpone sira može da se stavi neki sitan neslan sir, Ella sir, Ala kajmak, pavlaka itd.  Na mom SAJTU postoji jedna od improvizovanih verzija ovog divog kolača i moram vam reći da je sasvim korektna i ne razlikuje se od čizkejka koji sam jela u nekim poslastičarnicama :). Napraviti bilo kakvu verziju ovog kolača nije ni malo jeftino pa se mi sladimo čizkejkom samo u posebnim prilikima. S obzirom da ga volimo svi i da nam se često prijede nešto tako kremasto i voćno ja moram da se organizujem i spremim nešto slično od namirnica koje su mi dostupne za džep :D. Ova verzija koju sam spremala za dan žena nije skupa, brzo se priprema i super je ukusna :). Nadam se da će vam se dopasti i da ćete uživati u ovom kremastom zadovoljstvu :).

Drage moje, srećan nam 8. mart! 
SASTOJCI :
3oo gr piškota,
sok za umakanje (oko 2 dl),
krem šlag od vanile 2 kesice,
3oo ml mleka,
7 kašika šećera,
4oo ml kisele pavlake,
želatin 2 kesice,
vanilin šećer 2 kesice,
3oo gr višanja bez koštice.
 Pripremu možete pogledati u video uputstvu koje sam pripremila za vas u saradnji sa Mogu ja to sama.



Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na KREMASTA VOĆNA TORTA.

4 коментара: