четвртак, 13. март 2014.

PITA KROMPIRUŠA~posno

Ne mogu da se pohvalim da redovno postim ali to ne znači da ponekad ne spremim nešto posno :). Pre neki dan kada sam smišljala šta ću da spremam dok se budemo snimale imala sam na umu nekoliko ideja. Dok sam tumbala po glavi šta ću slatko a šta slano, a da pritom ne bude ni zahtevno ni skupo, pale su mi na pamet ove ukusne pitice. Sjajan obrok za vreme posta ali naravno i oni koji ne poste mogu da se počaste ovim divnim pitama od krompira :). Za pripremu ove pite vam ne treba ni puno vremena, ni puno para ni puno truda a ipak se dobije jedan fenomenalan ukus koji mami za još jedan zalogaj više :D.
SASTOJCI :
5oo gr kora za pitu,
1 kg krompira,
1 veći praziluk,
2 kašike origana,
So ili vegeta po ukusu,
100 ml ulja.
I još za preliv po želji :
biljni margarin za vrh pite,
2oo ml vode,
kocka posne supe.
Preliv napraviti od vode i kocke posne supe tako što se prokuva do ključanja. Po želji preliti pitu 5 minuta pred kraj pečenja da bi bila sočnija :).

Pripremu možete pogledati u snimku koji je urađen u saradnji sa Mogu ja to sama

)
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na PICA PITA.

Нема коментара:

Постави коментар