среда, 5. март 2014.

PUŽIĆI SA DŽEMOM

Skoro uvek kada je napolju kišno i tmurno vreme ja se zavučem u kuhinju da spremim nešto slatko. To svakako deluje pozitivno na moje raspoloženje. A ni moji ukućani ne zaostaju jer kad ručkamo neku domaću slatku hranu ne može da nam bude loše :D. Ako nemam čokolade, a često se desi da nemam, uvek imam domaćeg džema a sa njim mogu svašta da napravim. Ideju za ove pužiće sam dobila kada sam videla fotografiju na face~u. Ti pužići koje sam videla su bili slani a recept nije bio ispisan  uz fotku pa sam ja malo improvizovala i dobila ovo slatko zadovoljstvo :). Nadam se da će vam se dopasti. Mi smo uživali u ukusu :).

SASTOJCI :
500 g brašna,
  1 jaje,
  sveži kvasac, 
100 ml ulja, 
300 ml mleka, 
1 kašičice soli, 
5 kašičica šećera,
1 vanilin šećer,
džem za punjenje,
šećer u prahu za posipanje.
PRIPREMA :
 Brašno ubaciti u dublji sud (vanglu) pa ubaciti jaje, ulje, mleko, so, šećer, vanilin šećer, koricu narandže i izmrvljen kvasac. Sve dobro izmešati i umesiti kompaktno mekše testo. Ako vam je previše retko dodajte još malo brašna ili ako je tvrdo dodajte još malo mleka. Testo treba da se odvaja od zidova posude i da se ne lepi za prste. Prekriti testo za krofne čistom krpom i ostaviti da nadođe oko 45min (zavisi gde vam stoji, ako je na toplom i brže će nadoći).
Kada je testo nadošlo izvaditi ga na radnu površinu na koju ste predhodno posuli brašno i podeliti ga na nekoliko delova. Svaki deo rastanjiti oklagijom i zaseći, kao na fotografiji, do pola. Na gornji deo testa staviti džem i urolati u valjak. Skupiti valjak da se krajevi sastave da pecivo izgleda kao puž ili cvet :). Tako uraditi i sa ostalim testom. Ostaviti pužiće još 15 minuta da odstoje u podmazanom plehu. Peći na 2oo C oko 25~3o minuta (zavisi od rerne). Pužiće sa džemom posuti šećerom u prahu i navaliti :D. 
Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na DOMAĆE KROFNE.

Нема коментара:

Постави коментар