уторак, 18. јул 2017.

MEKIKE SA SIROM

Postoje ti neki mirisi koji nas vraćaju u detinjstvo u kuhinju naših majki i baka. Ti mirisi se zavuku pod kožu i s vremena na vreme se pojave, toliko realno da u ustima čak i ukus može da se oseti. A pošto je to samo sećanje ja sam morala da naučim da spremam sve te starinske đakonije koje volim.  Kada mi se javi želja za nekom hranom, posebno onom koja me vraća u prošlost, ja odmah moram da reagujem i udovoljim sebi tj detetu u sebi. Mekike su posluženje koje vole kako mladi, tako i stariji, i nikada nam neće dosaditi. 
SASTOJCI:
400g brašna,
220ml mleka,

2 žumanceta,
1 kašičica soli,
1 kašičica šećera,
pola kockice kvasca (20g),
sir po želji (feta, sitni, stari, mladi).

PRIPREMA:
U posudu sa mlakim mlekom izdrobiti kvasac i dodati šećer, promešati i ostaviti da naraste.
Umutiti žumanca sa soli, dodati nadošli kvasac i brašno i umesiti glatko testo.
Ostaviti testo 15 minuta da odmori.

Prebaciti ga na pobrašnjenu radnu površinu, rastanjiti i iseći na 8 delova.
Na svaki deo staviti izmrvljen sir po sredini i urolati testo pazeći da sir ne ispadne.
Ostaviti mekike 15 minuta da odmore.
Zagrejati ulje, ali da ne bude vrelo jer će mekike biti spolja tamne a unutra žive. 
Dakle, u toplo, duboko ulje spuštati mekike i pržiti ih sa svih strana po nekoliko minuta.
Sve vreme ih polivati uljem da bi bile vazdušaste i da bi lepo narasle.
Gotove mekike spuštati na ubrus da se ocede od viška ulja.
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na BRZI UŠTIPCI SA JOGURTOM.

Нема коментара:

Постави коментар