недеља, 9. фебруар 2014.

BRZA SUSAM SALATA

Kad mi se najavi neko društvo, ili prosto ja poželim da se družim, pa sve organizujem za jedno popodne uvek razmišljam šta da spremim da se gricne na brzinu. Često nemam baš puno vremena a volim da lepo ugostim pa se rastrčim po kući na sto strana kao hobotnica :D. Iako volim da provodim vreme u kuhinji i iznenađujem svoje ukućane raznim đakonijama nekako mi najviše prija kad spremim  nešto na brzinu a ta klopa pobere gomilu pohvala, e to je pravi uspeh :). Tako sam se jedan dan pred snimanje bacila u razmišljanje šta bih mogla da pravim a da bude intresantno, brzo i naravno ukusno. Tumbajući po svojim starim receptima, koje prikupljam i pišem još od svoje 16. godine, sam naišla na ovu jednostavnu i zdravu salatu od susama. Odlična kao prilog, predjelo ili namaz ova susam salata će lakoćom u pripremi oduševiti vas a ukusom vaše degustatore :)
Sastojci :
 100g susama,
250g praške šunke,
200 g kačkavalja,
1 čaša kisele pavlake od 400g

Priprema :


Susam propržite par minuta dok ne dobije zlatnu boju. Šunku i kačkavalj izrendajte i stavite u dublju činiju. Propržen susam dodajte u činiju sa šunkom i tu ubacite kiselu pavlaku. Sve lepo promešajte i ostavite malo u frižider da se prohladi. Ova lagana salata od susama je odlična za svako godišnje doba, za svaki deo dana i za svačiji ukus :). Već sam napomenula da sam u saradnji sa Mogu ja to sama  napravila i snimak za ovu divnu susam salaticu, pa pogledajte :D 
Prijatno!
100g susama,
250g praške šunke,
200 g kačkavalja,
1 čaša kisele pavlake od 400g - See more at: http://mogujatosama.rs/recept-za-brzu-susam-salatu-3343#sthash.Tp9boUFK.dpuf

3 коментара:

  1. Upravo sam napravila salaticu po ovom receptu. Meni je odlicna, a andam se da ce i gostima biti sutra. Hvala za divan ,brzinski recept. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Uh... odlična je salata! Baš sam je sad napravila i u slast pojela. :)

    Lepa i Jaka

    ОдговориИзбриши