петак, 4. јул 2014.

BRZA SLADOLED TORTA SA BANANAMA

Pre neki dan sam postavila jednu brzu i laganu torticu koja se pravi sa sladoledom iz kesice :D. Ideju sam dobila kada sam pravila taj sladoled jer mi se dopalo kako je kremast dok se ne zaledi. Ovog puta sam pravila sa sladoledom od banane sa čokoladom i svežim bananama :D. Izuzetno brzo se sprema i prava je letnja lagana poslastica :D.
SASTOJCI :
2 kesice sladoleda od banane sa čokoladom,
4oo ml mleka,
2 kesice želatina,
8 kašika hladne vode,
1oo do 15o gr petit beurre keksa,
2oo ml soka od ananasa,
4 banane,
šlag za dekoraciju.
PRIPREMA :
Umutiti sladoled sa mlekom. Želatin potopiti u hladnu vodu i ostaviti da odstoji dok mutitte sladoled. Rastopite želatin pa pomešajte sa sladoledom. Pola keksa potapajte u sok od ananasa pa poređajte na dno tacne za tortu obloženu kalupom. Preko stavite sladoled.
Banane iseckajte i ubacite u fil. Preko poređajte ostatak keksa umakanog u sok. Stavite tortu da se hladi a pre služenja možete i da je stavite u zamrzivač :D. Dekorišite je šlagom i poslužite :).
Pogledajte video snimak urađen u saradnji sa Mogu ja to sama


Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар