петак, 4. април 2014.

ROLAT OD MLEVENOG MESA SA JAJIMA

Odličan za nedeljni ručak, još bolji za vreme praznika, rolat od mlevenog mesa sa jajima apsolutno dominira na skoro svim svečanostima. Brzo se priprema, u svakoj prilici servira, a najbolje od svega je što prilikom pripreme možete praviti improvizacije. Po ovom receptu ga oduvek pravim i uvek mi bude mekan pa se često dešava da mi traže recept. Rolat od mlevenog mesa je savršen za vreme uskrsa jer tada ima dosta kuvanih jaja pa ih možete iskoristi na ovaj način. Takođe, ako nemate puno vremena a dolaze vam gosti možete ga pripremiti dan ranije pa ga samo ispeći pred njihov dolazak :). Zvuči sjajno zar ne? :D 

 SASTOJCI :
35o gr mešanog mlevenog mesa,
2 krompira skuvana,
1 parče starog hleba,
1 veza mladog crnog luka ili 1 praziluk,
1 jaje,
3 kašike prezli,
2 kašičice soli,
1 lašičica origana,
4~5 kuvanih jaja. 
PRIPREMA :
Hleb izmrviti i potopiti u malo vode (da lepo upije ali ne i da pliva u vodi). Mladi luk iseckati, kuvani krompir ispasirati i sve ubaciti u posudu sa hlebom. Dodati meso, jaje, prezle, so i origano pa umesiti kao testo. Smesu rasporediti po foliji kao koru a na sredinu poređati kuvana jaja.
Zaviti meso uz pomoć folije u rolat i zamotati pa tako staviti da se peče oko 3o minuta na 2oo C. Posle pola sta otvoriti foliji i peći još desetak minuta. Gotov rolat iseći i poslužiti uz neki lep krompir i SVEČANU POGAČU.
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! KLik na LAZANJE

4 коментара:

  1. Ovaj recept je odlican!Svaka cast,odusevljena sam svim receptima,s' obzirom da i nisam neka kuvarica uz pomoc ovih recepata ja sam kraljica kuhinje,hvala za recepte,i hvala sto mi tvoji recepti pomazu da budem sto bolja u kuhinji! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam stara domaćica ali ne mogu da počnem neko slavlje bez vaših dobrih recepata

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, drago mi je sto vam se dopada moj rad i sto me podrzavate :)

      Избриши