недеља, 13. април 2014.

PUTER KIFLE

Dugo sam tražila dobar recept za puter kifle. Iako mi kiflice uvek odlično ispadnu i svi se oduševe puter kifle i nisu baš zadovoljavale moj ukus. Kada maštam o puter kiflama  zamišljam ih kao pekarske ali do skoro nisam uspevala da dobijem baš takve. Međutim skoro sam pronašla  idealan a pritom toliko jednostavan recept za ove divne kiflice. Sa zadovoljstvom ću ih spremati i degustirati :D.

SASTOJCI :
600 g brašna,
2 jaja,
300 ml mleka,
100 ml ulja,
2 kaišičice soli,
1 kašičica šećera,
1 kockica kvasca,
150 g putera,
50 g margarina.
 Uputstvo za pripremu možete pogledati u video uputsvu koje sam uradila, kao i uvek, u saradnji sa 


Ove divne puter kifle možete poslužiti uz slano ili slatko, odlične su u obe varijante :D

Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na PICA KIFLICE.


Нема коментара:

Постави коментар